Gonoszság RPG

Nincs értékelés
12 910 Ft
A tétel elfogyott…

Részletes információ

Termék részletes leírása

A Wickedness RPG egy 3 játékosnak szóló szerepjáték és egy pakli tarotkártya. Játék közben nélkülözheted a kockákat és a Gamemastert. A kézikönyv angol nyelvű. Egy furcsa otthon, zsúfolásig tele csecsebecsékkel, érdekességekkel és időnként csodákkal. Egy álmos királyság a katasztrófa küszöbén. Egy zsanérjain lógó fonott kapu, melyen túl Valahol Máshol leselkedik. Három őrző, akik mindent megmenthetnek - ha elég sokáig abbahagyják a civakodást. A Gonoszság egy különös asztali játék, amely pontosan három játékosra és egy tarotpaklira íródott, kocka és GM nélkül. Együtt három misztikus archetípus (az ártatlan és szelíd Tiszta Szív, az ingatag, mulatozó Vad Szellem és a feszült, tudós Öreg Lélek) között alakítotok szövetséget, és megpróbáljátok egyensúlyban tartani a mágiával és misztikummal teli világotokat a földi világgal, annak tudatlansága, szegénysége és erőszakossága ellenére. A játék Gonoszság három felvonásban játszódik: az elsőben a játékosok felfedezik a szövetségüket, az otthonuknak nevezett szentélyt, egy evilági fantázianemzetet és az alatta megbúvó alattomos alvilágot. Minden játékos a tarotpakli segítségével kapja meg a három coven archetípus (A tiszta szív, Az öreg lélek és A vad szellem) egyikét, majd együtt megalkotják a világot, ahol élnek, és az alvilág különös törvényeit és lakóit. Végül pedig súlyos kérdéseket tesznek fel a covensek egymáshoz való viszonyáról. A második fejezetben a kártyák a játékok értelmezési útmutatójában részletezett kihívások sorozatára mutatnak rá, a játékosok pedig válaszolnak: a coven a kártyák begyűjtése érdekében az archetípus-specifikus bolondságaik áldozatává válhat, a kártyákat a kihívások bölcsességgel való megoldására költheti, vagy használhatja a rendelkezésére álló hatalmas és rettenetes varázserőt - ami csodás, de a használónak az alapvető természetének egy darabkájába kerül, kihúzva, esetleg befeketítve és helyettesítve egy igazságot a karakterlapján. A játékosoknak tehát egyensúlyt kell teremteniük aközött, hogy a világok ne essenek sötétségbe, és ne essenek szét egymás között. Ha a mérleg túlságosan bármelyik irányba billen, teljesen lehetséges, hogy a játék hirtelen és apokaliptikus véget ér. Az utolsó fejezet arra csábítja a coven-t, hogy külön utakon járjanak, de lehetőséget kínál arra is, hogy tanuljanak a múlt hibáiból és gyógyuljanak, végül pedig szembenéznek a végső sorsukkal, ami meghatározza a királyság, az alvilág és magának a mágia művészetének jövőjét. A Gonoszság egy olyan testreszabott tarot-rajzoló rendszert használ, amelyet lazán Jay Dragon Sleepaway című műve ihletett, és az Avery Alder és Benjamin Rosenbaum által kifejlesztett Belonging Outside Belonging keretrendszer távoli leszármazottja.

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Csak regisztrált felhasználók tehetnek közzé bejegyzéseket. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon.

Ezt a mezőt ne töltse ki: